SOMON DNA

Somon DNA uygulamasıözellikle cildi güneşten koruma,hızlı canlandırma, derin nem ve ışıltı verme özelliğiyle biliniyor.

Formülün içeriğinde somon balığı DNAsından gelen polinükleotitler ve hyalüronik asit (HLA) bulunmaktadır.Somon balığı DNAsı insan DNAsına çok benzediği ve HLA da bağ dokusunun en temel maddelerinden biri olduğu için cildin kollajen yapımı cevabı oldukça kuvvetli olmaktadır.

30 yaşından sonra kollagen yapısı her yıl yaklaşık %1 oranında azalır,elastik lifler parçalanır.Bu durum neredeyse sıkı bir ağ,bir örgü gibi olan doğal yapıyı bozar.İşte böyle bir cilt kuru,mat,donuk,cansız görünür.

Acısız bir mikro-enjeksiyon tekniğiyle yapılan somon DNA cilt yapısını düzenler ve destekler.Nemlenme etkisini artırır.Kollagen ve elastin yapımını uyararak cilt sıkılığını ve parlaklığını artırır.Pürüzsüz,aydınlık,ışıltılı bir cilt yapısı sağlar.

Cildinizi güneşten korumaya yardımcı olur;

Bizim en çok beğendiğimiz özelliklerden ise en başta geleni güneşin zararlı etkilerine karşı cildi korumasıdır.Bu tedavi yılın her döneminde yapılabilir ancak yaklaşık 6 ayını güneşli geçiren bizim gibi şanslı ülkelerde bu özelliğinden yararlanmak gerekir.Yazın başında veya tatile gitmeden önce yaptırılmalıdır.

Somon DNA uygulaması hangi bölgelere yapılır?

Yüz,boyun,eller,dekolte bölgeleri başarıyla uygulama yapılan bölgelerdir.

Cildin canlanması için ne kadar süre gerekir?

Cildin durumuna göre bazen sadece 1, bazen haftada 1 olmak üzere4 seanslık kür tedavisi gerekir.Durumu korumak içinsenede 1 kez tekrarlanırsa etkisi daha uzun süreli olacaktır.İşlem yaklaşık 15-20 dakika sürer. Tedaviden sonra günlük hayatınıza dönebilirsiniz.

Gençleştirme tedavilerinde en iyi sonucuyüzün ihtiyacına göre düzenli olarak yapılan kombine tedaviler vermektedir.